admin admin .

admin

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران

بیمار را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، کیفیت و حجم استخوان و میزان پشتیبانی استخوان از ایمپلنت را ارزیابی می کند. سپس برنامه ریزی دقیقی برای درمان انجام می دهد و نوبت های بیمار را مشخص می نماید.

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران ابتدا از بی حسی موضعی یا بیهوشی استفاده می کند. در صورت نیاز، آرام بخش هم تجویز می نماید. اگر دندان های آسیب دیده ای وجود داشته باشند، ابتدا به نرمی آنها را خارج می کند. در صورت نیاز به پیوند استخوان فک، این کار انجام می شود. دندانپزشک، مواد پیوندی را درون استخوان حفره خالی دندان قرار می دهد. 6-2 ماه زمان لازم است تا استخوان بهبود یابد و آماده جراحی شود. معمولا ایمپلنت در فک بالا و در قسمت عقب دهان قرار می گیرد. البته در مواقعی که ارتفاع استخوان فک در این ناحیه کم باشد یا اینکه احتمال سوراخ شدن سینوس وجود داشته باشد، عمل لیفت سینوس انجام می شود.
اگر نیازی به این عمل نباشد، بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران با استفاده از دریل دندانپزشکی یک حفره ی کوچک در استخوان فک بیمار ایجاد می کند.

سپس ایمپلنت را در آن قرار می دهد و به وسیله ی پیچ درپوش، روی آن را می بندد. در ادامه، لثه را بخیه می کند. اکنون بیمار باید به مدت 6-2 ماه منتظر بماند تا استخوان رشد کند و با ایمپلنت پیوند بخورد. این مدت به شرایط و کیفیت استخوان فک بیمار بستگی دارد. بعد از اینکه اتصال خوبی بین ایمپلنت و استخوان فک ایجاد شد، نوبت به قرار دادن اباتمنت می رسد. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران بعد از باز کردن پیچ درپوش ایمپلنت، اباتمنت را بر روی ایمپلنت قرار می دهد. این پایه، مانند یک دندان تراشیده است که باید روکش بر روی آن نصب شود. در ادامه قالب گیری انجام می شود و بعد از اینکه روکش آماده شد، روی ایمپلنت نصب می گردد. برای اتصال روکش از پیچ یا چسب مخصوص استفاده می شود. اگر تمایل دارید تا ایمپلنت دندان شما توسط بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران انجام شود، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.
ایمپلنت در شمال تهران

ایمپلنت در شمال تهران ، ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند که با صلاحدید دندانپزشک از آنها استفاده می شود. متخصص بر اساس نوع و جنس دندان های بیمار بهترین نوع ایمپلنت را انتخاب می کند.
یکی از انواع ایمپلنت، نوع فوری یا دیجیتال است. دندانپزشک با استفاده از فناوری مدل سازی سه بعدی کامپیوتری، وضعیت استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته های عصبی را ارزیابی می کند. سپس با توجه به این اطلاعات، می تواند با ایجاد یک شکاف کوچک، عملیات کاشت ایمپلنت را انجام دهد. در ایمپلنت فوری، جراح بلافاصله بعد از کشیدن دندان، پیچ تیتانیومی را در فک بیمار قرار می دهد. در این نوع ایمپلنت نیازی به بخیه زدن و استراحت 6-4 ماهه برای نصب تاج دندان نمی باشد. نوع دیگری از ایمپلنت با نام ایمپلنت سنتی یا استاندارد شناخته می شود. این ایمپلنت دارای دو مرحله با فاصله ی زمانی 6-3 ماه می باشد. این مدت بر اساس وضعیت سلامت بیمار و روند بهبود زخم ها متغیر است.

نوع سوم ایمپلنت ها، آندو استیل نام دارند که بسیار پرکاربرد هستند. متخصص، ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهد و سپس روکش یا دندان مصنوعی را بر روی آن نصب می کند. از ایمپلنت های آندو استیل برای جراحی های دو مرحله ای استفاده می کنند. این نوع ایمپلنت به شکل پیچ های ریزی است که معمولا از جنس تیتانیوم ساخته می شوند. در ساختار پایه ایمپلنت های آندو استیل منافذی وجود دارند. استئوبلاست و بافت های مرتبط با آن می توانند درون این منافذ رشد کنند و به این ترتیب اتصال محکمی بین ایمپلنت و استخوان فک بیمار ایجاد می شود.

یکی دیگر از انواع ایمپلنت در شمال تهران، اوردنچر است. ساختار این نوع ایمپلنت شبیه ایمپلنت سنتی می باشد اما پروتز دندانی روی پایه ایمپلنت قرار می گیرد. در حالی که در ایمپلنت سنتی بر روی لثه نصب می شد. نوع 5 ایمپلنت، زیگوماتیک نام دارد. از این نوع ایمپلنت برای بیمارانی استفاده می شود که استخوان فک بالای آنها به شدت تحلیل رفته است. جراح اقدام به کاشت پایه ایمپلنت در استخوان گونه می کند.

یکی دیگر از انواع ایمپلنت، مینی ایمپلنت یا ایمپلنت یک روزه است. در ساختار این نوع ایمپلنت یک پایه تیتانیومی، یک گوی کوچک و یک سوکت همراه با یک حلقه پلاستیکی وجود دارند. عملیات کاشت مینی ایمپلنت در یک جلسه انجام می شود. ایمپلنت ساب پریوستئال هم نوع دیگری از ایمپلنت ها است که برای افرادی که نمی توانند از ایمپلنت اندوستیال استفاده کنند، مناسب می باشد. بیمارانی که دچار تحلیل شدید استخوانی هستند یا اینکه استخوان فک آنها سالم و مقاوم نیست، از این نوع ایمپلنت استفاده می کنند. معمولا این نوع ایمپلنت برای فک پایین کاربرد دارد. ایمپلنت ساب پریوستئال روی استخوان و زیر بافت لثه نصب می شود. به طوری که بخشی از آن برای نگه داشتن دندان، بیرون از بافت لثه باقی می ماند. برای بهره مندی از ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)